دکمه‌ی فراخوان کلیدی دستگاه لیزر

بیشترین دستگاه لیزر دقت را در صفحه‌ی فرود به خود جلب کند
دارنده رنگ جالب‌توجهی باشد
دارای نوشته‌ی منحصربه‌فردی دستگاه لیزر باشد
می بایست بدیهی و معین باشد

دکمه‌ی فراخوان ثانویه : درصورتی‌که محصولی که ارائه می‌دهید یک نرم‌افزار پیچیده باشد و به توضیحات بیشتری نیاز داشته باشد , ممکن است بخواهید از بیشتراز یک دکمه‌ی فراخوان فایده نمائید .

مشخصات دکمه‌ی فراخوان ثانویه هم بایستی مثل خصوصیات دکمه‌ی فراخوان اصلی باشد , ولی بایستی نوشته‌ای که در آن به عمل می برید با نوشته‌ی دکمه‌ی فراخوان حساس گوناگون و کوتاه‌تر از آن باشد تا توجه‌ها بخش اعظم بر دکمه‌ی فراخوان حساس معطوف شوند .

عکس/ویدئو : درصورتی‌که بازدیدکننده در صفحه‌ی فرود شما ازنظر رمانتیک مشغول شود , احتمال دستگاه لیزر این که روی دکمه‌ی فراخوان این ورقه کلیک نماید عمده است . یک عکس یا ویدئوی احساسی می تواند در جلب‌توجه مخاطب زیاد مؤثر باشد و اورا به ماندن در صفحه‌ی فرود شما و ادامه‌ی فرایند تبدیل ترغیب کند .

به کارگیری از محتوای چهره یی در لابه‌لای متن‌ها صفحه‌ی فرود هم میتواند به بالا بردن نرخ تبدیل کمک کند زیرا علاوه دستگاه لیزر بر جلب‌توجه مخاطب , به او تجربه‌ای از به کار گیری از تولید ها دستگاه لیزر و سرویس ها شما را می دهد . درصورتی‌که محصول شما یک وب‌سایت نرم‌افزاری است , برای آشکار کردن سهولت استفاده از آن از گیف ها و تصاویر متحرک دستگاه لیزر استعمال کنید

فرم جمع‌آوری اطلاعات سرنخ‌ها : این مسئله به اعتنا بیشتری نسبت با سایر موارد نیاز دارااست . درصورتی‌که این فرم به‌درستی دستگاه لیزر پباده سازی نشود , منجر عقب‌نشینی مخاطب دستگاه لیزر می‌شود و اورا از ادامه‌ی فرایند منصرف می کند . این فرم باید کوتاه و صریح و واضح باشد . البته در برخی موردها شما مجبورید از فرم‌های طولانی‌تر فایده نمائید &# دستگاه cnc ;

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *